Dag 14: Feldkirch - Gargellen - Reisverslag uit Feldkirch, Oostenrijk van Claudius en Jasper Meulen - WaarBenJij.nu Dag 14: Feldkirch - Gargellen - Reisverslag uit Feldkirch, Oostenrijk van Claudius en Jasper Meulen - WaarBenJij.nu

Dag 14: Feldkirch - Gargellen

Blijf op de hoogte en volg Claudius en Jasper

21 Juli 2016 | Oostenrijk, Feldkirch

Je kunt het je haast niet voorstellen na de hitte van gisteren, maar het regent hier pijpestelen. Wij extra vroeg opstaan om de hitte voor te zijn, zitten we nu te wachten tot het stopt met regenen.
---
Uiteindelijk zijn we om 8.30 vertrokken. Inmiddels 25 km gefietst met sterke wind tegen. We zijn nu in Bludenz.
13.30
Aangekomen! Wat een hel die rit naar boven. Maar wel fijn welkom!
50km vandaag, dus totaal 865

• 21 Juli 2016 - 08:15

Paul Bos:

Maar een mooi eindpunt in het verschiet. Grusse zum Gargellen!

• 21 Juli 2016 - 08:27

Dirk-Jan:

Jullie zijn er bijna. Knap gedaan.

• 21 Juli 2016 - 09:24

Ellen:

nog even en jullie zijn er Was vast lekker zo,n bui succes noglfs

• 21 Juli 2016 - 14:54

Imre:

Claudius en Jasper wat zijn jullie een stelletje sportievelingen!! Ongelooflijk knap gedaan vooral die laatste 10 km lijkt me vreselijk. En wat een mooi welkom door Suus en Meike!!! Wat zullen jullie slapen vanavond! Een dikke omhelzing van je schonezus ;-) en tante Im

• 21 Juli 2016 - 18:08

Maaike:

Goed gedaan mannen. Wat een prestatie! Groeten aan alle bekende!

• 23 Juli 2016 - 11:19

Laurens, Titia, Eline & Fleur:

Wat ontzettend knap gedaan mannen!
    Die laatste 9 km lijken ons het zwaarste van de hele trip.
    Een gemiddeld stijgingspercentage van 7%!!!