Dag 7: Riedstadt - Speyer - Reisverslag uit Riedstadt, Duitsland van Claudius en Jasper Meulen - WaarBenJij.nu Dag 7: Riedstadt - Speyer - Reisverslag uit Riedstadt, Duitsland van Claudius en Jasper Meulen - WaarBenJij.nu

Dag 7: Riedstadt - Speyer

Blijf op de hoogte en volg Claudius en Jasper

14 Juli 2016 | Duitsland, Riedstadt

Vandaag op weg naar Speyer. Om 9.00 vertrokken. Nu een kopje koffie in Biblis. Nog 48 te gaan. Mooi weer!
---
12.15 lunch in Mannheim. Wat een grote stad. Ik heb het gevoel dat we er wel een uur door gefietst hebben. Ook geen mooie of vriendelijke stad.
Nog 20 km
14.00
Aangekomen in Speyer. Mooie oude stad. We gaan zo even rondkijken.
De rit was verder prima. We hebben niet meer de Rijnroute genomen, maar zijn wat meer rechtstreeks gaan rijden. Ik was bang dat we dan minder fietspaden zouden hebben, maar dat viel mee. Wel meestal maar aan een kant van de weg.
Vandaag 70 erbij getrapt. Totaal komt op 490km.
---
En een kwartier nadat we zijn aangekomen, begint het enorm te regenen.

• 14 Juli 2016 - 08:23

Paul Bos:

En succes weer vandaag!

• 14 Juli 2016 - 09:22

Ellen :

weer een fijne dag en succes

• 14 Juli 2016 - 11:32

Camiel:

Dat gaat lekker. Op weg naar de sneeuw :-). Top mannen!

• 14 Juli 2016 - 16:39

Ellen:

wat een bofkonten net voor de bui binnen Fijn dat jullie zo genieten Top lfs

Claudius en Jasper

Wij gaan samen naar Gargellen, Oostenrijk fietsen. Wij willen jullie graag op de hoogte houden met foto's en teksten over wat wij vandaag hebben gefiets

Actief sinds 07 Juli 2016